wtorek, 9 sierpnia 2011

jubileuszowa. pie.lgrzym.ka

Coby nie było wątpliwości:)
"granat- to broń,
łososiowy- to smak
śliwka- to owoc
cytrynowy- jest kwas
fenoloftaleinowy- jest odczynnik
morski- jest zapach w toalecie".

Aby uniknąć wypadku, przed jednym z kościołów porządkowi zamknęli główną bramę, aby ludzie nie wychodzili bezpośrednio na ulicę. Porządkowy-Wartownik miał rozkaz nie wypuszczania nikogo. Podchodzi Brat-Koordynator, spiesząc się.
wartownik: nie wolno mi nikogo tędy wypuszczać
brat: weź mnie przepuść
wartownik: przykro mi, ale niech brat idzie naokoło
brat: daj spokój i mnie wypuść
wartownik: nie mogę brata przepuścić
brat: mam Ci pokazać plakietkę?!

"Ja też jestem zmęczony, ale się tym nie lansuje".
-brat.

"Czym się różni pies od kota?
(pies to zwierzę)
pies myśli sobie tak: człowiek daje mi jeść, głaszcze mi sierść, dba o mnie... chyba jest Bogiem!
kot myśli sobie tak: człowiek daje mi jeść, głaszcze mi sierść, dba o mnie...
chyba jestem Bogiem!"

z pielgrzymki hipisowskiej. czyli jak w jednym zdaniu ująć wszystkie potrzeby, aby gospodarz przyjął pielgrzyma: "Możemy się czegoś napić, bo jesteśmy tak głodni, że nie mamy gdzie spać?"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz