czwartek, 21 marca 2013

return.

O  św. Piotrze:
"Skałą staje się ktoś kto jest chwiejny jak galareta".

Do scholi:
"Działamy tekstem! Dążymy do zdrojów !"

Z rekolekcji:
"Życie duchowe to Twoje życie".

Dobra rada:
"Kobieta jak jest zła, to się ją uspokaja, a nie wykazuje błąd myślowy."

Z serii wspomnienia:
"Moim największym językowym upokorzeniem było, już pod koniec mojego pobytu w Chinach, kiedy poszedłem do sklepu i chciałem poprosić panią (nie brzydką zresztą) o kartę telefoniczną, a niechcący poprosiłem ją o jej numer telefonu "

"Pewnego razu rozdawałem komunię w kościele i widzę, że podchodzi mała dziewczynka. Zdziwiłem się, mała była, więc tylko zrobiłem jej krzyżyk na czole. Rozdaję dalej i po pewnym czasie widzę, że ta dziewczynka znowu stoi w kolejce i kiedy przyszła jej kolej podchodzi i mówi do mnie: " A dla dzieci cukierków nie będzie?" "

urocze.
:)

2 komentarze:

  1. Dobrze że na pierwszy dzień wiosny blog się odświeżył :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak się stało, że pominęłam ten wpis wcześniej, ale nie żałuję, że udało mi się doń wrócić ;) lubię te Wasze rozweselacze! baardzo.

    OdpowiedzUsuń