czwartek, 23 sierpnia 2012

Witamy w Krakowie!

Kilka dni temu do krakowskiego klasztoru przybył ojciec T.R
Na kazaniu podczas dwudziestek:

Niektórzy się spierają o liturgię: czy odprawiać przodem, czy tyłem, czy można w habicie, czy w stule, czy w orancie i tak dalej..
A podobno kiedyś jakiś nadgorliwy pan wysłał pytanie do komisji liturgicznej (nie wiem czy dobrze zapamiętałam i czy coś takiego naprawdę istnieje) czy można odprawiać mszę w samej stule. Odpisali, że przynajmniej spodnie wypadałoby jeszcze założyć.


Powiem teraz żart o blondynce. Ale tu nie chodzi o blondynkę.. tylko o.. no, o żart.
A więc blondynka pyta przechodnia: "przepraszam, gdzie jest druga strona ulicy?" "O tam" - odpowiada mężczyzna. "To dziwne"-mówi blondynka-"Tam mi powiedzieli, że tutaj".

Ojcze! Fajnie, że wróciłeś!

2 komentarze:

  1. :D
    to ja mam jeszcze dominikański ps. z Gdańska:

    Dziś w naszym Kościele... To znaczy w całym Kościele obchodzimy święto Maryi Królowej(...)

    OdpowiedzUsuń